Jump to content

LCHF2019

Annika Rane

Recommended Posts

• 1 month later...

Jag kommer inte. Det är tyvärr för jobbigt att ta sig till och från Stockholm bara för detta (kryssningen alltså), och något annat har jag inte inplanerat där just nu.

Däremot tycker jag samma sak när det gäller campingen I Säffle...det är väldigt kul att få lite ansikten...fast Y62, och Annika har jag ju träffat

• Like 6

2 minuter sedan, Effie sade:

Jag kommer inte. Det är tyvärr för jobbigt att ta sig till och från Stockholm bara för detta (kryssningen alltså), och något annat har jag inte inplanerat där just nu.

Kryssningen är ett annat evenemang, det här är en halvdag med föreläsningar som går fint att kombinera med kryssningen, om man så vill. 

• Like 3

1 timme sedan, Annika Rane sade:

Kryssningen är ett annat evenemang, det här är en halvdag med föreläsningar som går fint att kombinera med kryssningen, om man så vill. 

Jo, det vet jag ju...men tanken med det här var väl just att kombinera det med kryssningen. Så jag ser det lite som en enhet.

Långt att åka. Kort tid. Ofta svårt att komma hem efteråt (i år skulle det funka).

Tyvärr, för kryssningen brukar vara trevlig. Och det här extra-eventet är säkert intressant och trevligt det också.

Fast det roliga med LCHF-tillställningar är ju att få prata med folk och utbyta erfarenheter, och känna sig normal.

• Like 6

Ja, Colting skulle man ju vilja se live...! Om man bara hade nån procent av den energin skulle man ju komma hur långt som helst. :) 
Och många veteraner vore ju också trevligt att träffa.... Fast jag har ju träffat Effie och Y62. Den sistnämnda sprang fortare än jag i den halvmaran... :angry: :D

Man kan tycka att Stockholm skulle ligga centralt och vara lätt att ta sig till men ofta är det tvärtom... Man fastnar i trafik eller så kostar taxin skjortan plus moms och... Nä, nästa träff/konferens får ni ordna i Karlstad! :)

• Like 5
  • Haha 1

12 timmar sedan, MariaF sade:

Ja, Colting skulle man ju vilja se live...! Om man bara hade nån procent av den energin skulle man ju komma hur långt som helst. :) 
Och många veteraner vore ju också trevligt att träffa.... Fast jag har ju träffat Effie och Y62. Den sistnämnda sprang fortare än jag i den halvmaran... :angry: :D

Man kan tycka att Stockholm skulle ligga centralt och vara lätt att ta sig till men ofta är det tvärtom... Man fastnar i trafik eller så kostar taxin skjortan plus moms och... Nä, nästa träff/konferens får ni ordna i Karlstad! :)

Jag har blivit mycket långsammare sen den gången... Och Stockholm var mitt i Sverige fast för 350 år sedan 😉

• Haha 2

18 timmar sedan, Annika Rane sade:

Föreslå ett datum! En forumträff a la gamla tider vore trevligt 😀

Jag är oftast ledig helger, V913 eller 914? Eller längre fram i vår? Kanske i Uppsala så ni från Fjollträsk får se något nytt?

• Like 1
  • Haha 3

On 2019-03-12 at 19:20, MariaF sade:

Då räcker det, typ? När man träffat Y62 och Effie?  😉

• Like 3
  • Haha 4

16 timmar sedan, MariaF sade:

Det är i alla fall en himla go' början!  Sedan finns det en hel hög goingar jag skulle vilja träffa - folk det känns som att man känner  och bryr sig om trots att man aldrig mötts...  :wub:

Jag minns när jag var med på första lchf-kryssningen - och träffade en massa folk jag kände fast jag aldrig sett dem förr. Jag svävade på små moln efteråt...

• Like 4
  • Haha 1

• 3 weeks later...

På lördag är det alltså dags! Vi på Diet Doctor är oerhört taggade och förväntansfulla inför vår allra första egna konferens.

Det finns fortfarande biljetter kvar för dig som är sugen på att komma. Är du medlem köper du rabatterad biljett som inloggad från sajtens förstasida: https://www.dietdoctor.com/se/ Klicka på den rosa knappen och din rabatt dras av automatikt i varukorgen. Även du som tar en gratis provmånad får rabatten 😀

Är du inte medlem köper du biljett här: www.lchf2019.se

Hoppas att vi ses på lördag, tveka inte att komma fram och säga hej!

• Like 4