Nils Engström

Exempel på motståndet mot ketogen kost

Recommended Posts

2 timmar sedan, Borje sade:

Pratkvarnen på youtube försöker tydligen kritisera filmen The magic pill, som Kostdoktorn har recenserat i positiva ordalag:

https://www.dietdoctor.com/se/lchf-censur-the-magic-pill

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=the+magic+pill+site%3Adietdoctor.com

Tack! Nu har jag sett dokumentären! Åren med Internet har gjort mig van vid att lyssna till engelska, så det gick bra. Det var bara lite svårt ibland att låta bli att försöka läsa de spanska undertexterna! 😁

En väldigt bra dokumentär! Många skulle behöva se den!

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
8 minuter sedan, Jerker sade:

Nu har jag sett dokumentären!

Också jag! Rakryggat gjord - du får ingen vegan att se den - om det var det du syftade till. Den framförde det vi vet men borde, som du säger ses av alla. Det lär inte bli verklighet nu, kanske aldrig - en gång religion alltid religion - går inte att undervisa bort (eller är det inte pengarna som måste redovisas fram - dags för visselblåsare)!?

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, Nils Engström sade:

Också jag! Rakryggat gjord - du får ingen vegan att se den - om det var det du syftade till. Den framförde det vi vet men borde, som du säger ses av alla. Det lär inte bli verklighet nu, kanske aldrig - en gång religion alltid religion - går inte att undervisa bort (eller är det inte pengarna som måste redovisas fram - dags för visselblåsare)!?

Nej, så är det. De hårdnackade motståndarna ger sig inte. Men jag tänkte mer på de som tvekar och inte riktigt tror på att LCHF är bra. Dokumentären täckte in så många olika aspekter, och det var bra gjort.

• Gilla 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägg