Elin Smestad Andreassen Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Hej alla sammans Jag lagade fathead pizza igår, men degen blev torr. Nogon annan som har detta problemet? Jag kan tro att den bliver torr, när jag jobbar för lenge med den. Med vännlig hälsningar från Elin 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 3 timmar sedan, Elin Smestad Andreassen sade: Hej alla sammans Jag kan tro att den bliver torr, när jag jobbar för lenge med den. Med vännlig hälsningar från Elin Prova deg på bara ägg och riven ost typ 3 ägg och 3 dl. riven ost, lite salt. Klarttt! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elin Smestad Andreassen Posted February 19, 2019 Author Share Posted February 19, 2019 On 2019-02-17 at 22:01, Ethel Loberg sade: Prova deg på bara ägg och riven ost typ 3 ägg och 3 dl. riven ost, lite salt. Klarttt! Skall prova 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Tror vi har nån tråd med många varianter av pizza-deg. Bara ägg och ost upplever jag som "omelett:ig" men det är så olika vad man gillar. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts