Cleppa Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Inser att jag ätit LCHF mer än 7 år nu med en del återfall och varit medlem här lite mer än 6 år... vet att jag är 2 dagar äldre än @MariaF som medlem men vem är egentligen äldste medlemmen som fortfarande är aktiv? kan man se det @Peter B ? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 17, 2019 Share Posted February 17, 2019 Så underligt att du inte tittade på listan ovanför ditt inlägg! Jag tycker att Molle, Kjell och pch är värda applåder! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Och jag som väntade ett par dagar med att gå med... Ville ju inte verka allt för angelägen, liksom... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Men oj, hjälp @Peter B! Nu ligger listan ovanför öppen i varenda tråd jag öppnar?! Hur stänger man ner den?? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 hehe ...då får det vara nog med listan... sorry för detta. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 Det var visst den 26/12 som vi fick möjlighet att gå med i forumet! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 14 minuter sedan, Jerker sade: Det var visst den 26/12 som vi fick möjlighet att gå med i forumet! 26/12...jul? hade jag annat för mig den dagen, tro? Jag dansade inte squaredans, I alla fall... Så jag gick inte med förrän den 27. Tillhör de nyare, alltså. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerker Posted February 18, 2019 Share Posted February 18, 2019 2 minuter sedan, Effie sade: 26/12...jul? hade jag annat för mig den dagen, tro? Jag dansade inte squaredans, I alla fall... Så jag gick inte med förrän den 27. Tillhör de nyare, alltså. Annandag jul. en dag då man börjat ångra frosseriet... Många kände sig väl motiverade. 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGK Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Jag har ganska lätt för att komma ihåg datum, speciellt de oviktiga Idag är ett sådant datum, för idag har jag varit medlem på forumet i tre år. Jag kom med långt efter er veteraner, men jag läste här i flera år innan jag blev medlem. Tja, det var dagens "bagatell" 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 19, 2019 Share Posted February 19, 2019 Grattis Det är inte hur länge som är viktigt.. eller var det längden som inte är viktig?! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts