Cleppa Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Hej Brukar beställa mina ketostickor från ett ställe i England men det verkar som allt är slut på många ställen där. ( Brexit?) Någon som har en ide om var man ska handla nu istället. Rent för dyrt att köpa i sverige 26 kr per sticka i Sverige... 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Jag brukar beställa dessa ...de verkar finnas.https://www.amazon.co.uk/Blood-Ketone-Strips-meter-monitor/dp/B00W1TIVHM/ref=sr_1_10_a_it?ie=UTF8&qid=1550939907&sr=8-10&keywords=ketones+test+strips 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Engström Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 Men varför anskaffar ni inte en KETONIX - dess noggrannhet är fullt tillräcklig och medger utan extra kostnad mätningar dygnet runt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted February 23, 2019 Author Share Posted February 23, 2019 25 minuter sedan, Nils Engström sade: Men varför anskaffar ni inte en KETONIX - dess noggrannhet är fullt tillräcklig och medger utan extra kostnad mätningar dygnet runt. Fast den tar väl inte blodsocker? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Engström Posted February 23, 2019 Share Posted February 23, 2019 2 timmar sedan, Cleppa sade: Fast den tar väl inte blodsocker? Det talades om ketostickor! Därav KETONIX! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 8 timmar sedan, Nils Engström sade: Det talades om ketostickor! Därav KETONIX! Jepp det är ju ketonstickorna som är dyra... glukosstickorna kostar bara någon krona men jag är intresserad av att mäta båda... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Jag har en ketonix också 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted February 24, 2019 Author Share Posted February 24, 2019 @Peter B litar du på den. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted February 24, 2019 Share Posted February 24, 2019 Jag litar mer på blodketonerna. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts