Jump to content

Vinn VIP-biljetter till LCHF2019!

Annika Rane

Recommended Posts

Nu har du som är registrerad på forumet möjlighet att vinna två VIP-biljetter (totalt värde 1198 kr) till Diet Doctors event LCHF2019, som går av stapeln i Stockholm den 6 april.

Tävla genom att i en kommentar här nedan ange att du deltar och varför du skulle vilja komma. En person vinner två biljetter. Vinnare utses måndag 25 mars.

Inte forummedlem? Registrera dig här och var med!

All information om eventet hittar du här: lchf2019.se

PS. Som medlem på Diet Doctor har du en förmånlig rabatt på biljettpriset. Gäller även dig med gratis provmånad. Köp din biljett genom att som inloggad klicka på knappen på bloggens startsida.

• Like 7

Jag skulle verkligen vilja vinna 2 biljetter, en till mig och en till sambon. Har i dagarna diagnostiserats med inflammation i levern o vet inte riktigt hur jag ska äta för att hjälpa kroppen att bli frisk. Har även MS sedan många år tillbaka. 

• Like 3

Asså timingen på det här, att jag precis idag kikar igenom ämnen på Dietdoctor, och att jag precis den helgen har bokat en resa till sthlm. :) Jag vill gärna vinna så kan jag enklare förklara för de som jag egentligen ska träffa på lördag, varför vi måste ses på söndag istället. Och kanske lura med någon som behöver höra det här lite extra. :)  

• Like 4

On 2019-03-19 at 12:37, Annika Rane sade:

Nu har du som är registrerad på forumet möjlighet att vinna två VIP-biljetter (totalt värde 1198 kr) till Diet Doctors event LCHF2019, som går av stapeln i Stockholm den 6 april.

Tävla genom att i en kommentar här nedan ange att du deltar och varför du skulle vilja komma. En person vinner två biljetter. Vinnare utses måndag 25 mars.

Inte forummedlem? Registrera dig här och var med!

All information om eventet hittar du här: lchf2019.se

PS. Som medlem på Diet Doctor har du en förmånlig rabatt på biljettpriset. Gäller även dig med gratis provmånad. Köp din biljett genom att som inloggad klicka på knappen på bloggens startsida.

När sunt förnuft får råda så är LCHF en självklarhet, jag skulle gärna vara med en gång på ett sådant stort event och ta med min dotter som skulle behöva räddas ifrån "fettskräcken"

• Like 4

Åh, vore toppen! Hittade LCHF för ca 10 år sedan när jag fick Sten-Stures pocket i min hand men har senaste åren varit sjukskriven för utmattning o kroppen har inte alls varit sig lik, jag har dessutom lagt på mig 15 kg vilket jag inte alls trivs med. Nu mår jag bättre så sambon o jag har börjat äta LCHF igen o vi skulle verkligen vilja vinna biljetter för massor av inspiration o för att lära oss mer. Sista pusselbiten för att må bra igen! 

On 2019-03-19 at 12:37, Annika Rane sade:

• Like 3

Jag har äntligen insett att utan denna livsstil kommer jag inte att må så bra som jag vill. Okunskap sätter dock käppar i hjulet och därför vill jag under en dag fullkomligt matas med ALLT för att kunna gå ”all-in” även i trixiga situationer framförallt  jobbresor samt bortbjuden på middag. Ser så fram emot att lyssna på alla föreläsare!

• Like 3

• 2 weeks later...
3 minuter sedan, Paola Oscarsson sade:

trodde det skulle finnas LCHF lunch och lite tilltugg men tyvärr ingenting

Jo, det var väldigt klent med lunchtugg... Men vad roligt att du blev taggad ändå!! Själv ville jag, som jag skrivit i en annan tråd, börja träna till triathlon... Vi som hänger här, och säkert de flesta som var på plats i helgen, både på eventet och på båten, är ju redan "frälsta" ellsehåeffare. Hoppas du kan hitta en väg som passar dig. Och vill du ha hjälp på vägen eller bara samla dina erfarenheter kan du ha en egen tråd om du vill.

• Like 1
  • Thanks 1

Superkul att få träffa många av er i lördags! Skulle tro att vi kör ett heldagsevent nästa år, med rejäl lunchpaus, alternativt att lunch ingår. Nu var det bara en eftermiddag och en smula tight om tid för måltider. Men allt kan såklart göras bättre :) Stänger denna tråd och tar gärna emot all form av feedback här:

• Like 3

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...