Annika Rane

Vinn VIP-biljetter till LCHF2019!

Recommended Posts

...och vinnaren är Paola Oscarsson! Du har ett meddelande i din inbox med instruktioner. Stort GRATTIS och varmt välkommen! 😃

• Gilla 4
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Grattis Paola! :)

• Gilla 3
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För dig som inte haft samma tur finns biljetter att beställa här:

www.lchf2019.se

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har äntligen insett att utan denna livsstil kommer jag inte att må så bra som jag vill. Okunskap sätter dock käppar i hjulet och därför vill jag under en dag fullkomligt matas med ALLT för att kunna gå ”all-in” även i trixiga situationer framförallt  jobbresor samt bortbjuden på middag. Ser så fram emot att lyssna på alla föreläsare!

• Gilla 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
On 2019-03-26 at 12:40, Paola Oscarsson sade:

Tusen tack! Såå överlycklig!

🌟🌷🌷💓💓

Tror jag såg dig men hann inte fram att fråga om du var du... Vad tyckte du? Känns det som nåt att ge sig på?

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag var där med en väninna och tyckte det var väldigt intressant. Lite besviken, trodde det skulle finnas LCHF lunch och lite tilltugg men tyvärr ingenting .. Men har blivit väldigt taggad på LCHF. 👍😊

• Gilla 3
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
3 minuter sedan, Paola Oscarsson sade:

trodde det skulle finnas LCHF lunch och lite tilltugg men tyvärr ingenting

Jo, det var väldigt klent med lunchtugg... Men vad roligt att du blev taggad ändå!! Själv ville jag, som jag skrivit i en annan tråd, börja träna till triathlon... Vi som hänger här, och säkert de flesta som var på plats i helgen, både på eventet och på båten, är ju redan "frälsta" ellsehåeffare. Hoppas du kan hitta en väg som passar dig. Och vill du ha hjälp på vägen eller bara samla dina erfarenheter kan du ha en egen tråd om du vill.

• Gilla 1
  • Tack! 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Superkul att få träffa många av er i lördags! Skulle tro att vi kör ett heldagsevent nästa år, med rejäl lunchpaus, alternativt att lunch ingår. Nu var det bara en eftermiddag och en smula tight om tid för måltider. Men allt kan såklart göras bättre :) Stänger denna tråd och tar gärna emot all form av feedback här:

• Gilla 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.