Hedena Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 Hej, jag har idag börjat med 2 veckors-utmaningen och har en fråga ang näring som jag dricker morgon och kväll. Jag drack inget imorse. Fitline heter det, är det någon som känner till fitline? Om någon gör det, ska jag sluta med det eller kan jag fortsätta dricka det morgon och kväll? Tacksam för svar. Mvh Anna 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Erik 2 Posted April 29, 2019 Popular Post Share Posted April 29, 2019 Om det smakar sött ska du sluta. Skriv gärna ned vad det innehåller så vi slipper googla och skapa trafik på en produkt som kanske inte är bra. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jamtlandstjej Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 3 timmar sedan, Hedena sade: Fitline En mycket tveksam produkt som i huvudsak består av olika sockerarter. Inte förknippat med det som kännetecknas som LCHF... http://edenvik.bloggplatsen.se/2017/08/20/11470312-fitline-innehaller-sotningsmedel-och-tillsatser/ 6 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 Varför vill du dricka det istället för att att äta riktig mat? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katerina Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 Håller helt med @Erik 2. Snälla skriv ner här i tråden vad för slags näring den Fitline produkten du dricker innehåller så får du kommentarer på det. Jag har börjat titta men det finns en uppsjö av dessa produkter och jag vill inte heller skapa uppmärksamhet för dessa. Att blanda ihop en massa kemikalier med tveksam biotillgänglighet och göra en mix med alldeles för hög sockerhalt för att sälja det dyrt är inget jag vill uppmuntra och stödja. Om man vill ha näring är lever en underbar naturlig produkt av gammal modell och med hög biotillgänglighet. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Thomas Jansson Posted April 30, 2019 Popular Post Share Posted April 30, 2019 Fitline är en form av pyramidförsäljning av mycket tveksamma produkter till skyhöga priser - de brukar inte vara så villiga att berätta vad de innehåller. I vissa av de diabetesgrupper där jag varit verksam fick de inte avhandlas i grupperna - deras produkter hör nämligen inte hemma i seriösa sammanhang. De innehåller dessutom en hög andel fruktos vilket ju absolut skall undvikas. Uppdatering Ser att JAMTLANDSTJEJ i ett inlägg ovan har gett en länk som säger allt om Fitlines produkter - dyrt för hälsofarligt skräp! 10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedena Posted May 7, 2019 Author Share Posted May 7, 2019 Tack för era svar. Då slutar jag med dessa produkter. Måste säga att jag är fascinerad över hur sjukt bra jag mår dag 9 i utmaningen. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts