MKJ Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Jag skulle vilja se fler aktuella trådar än dom som syns i högerkanten på forumet. Går det och hur gör man i så fall? Jag såg t ex något igår som jag tänkte svara på men jag hann inte just då och nu är den inte synlig längre och jag minns inte vad den handlade om. Det funkar ju i bloggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dufva Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Ja, precis! många diskussioner slutar nog i förtid eftersom man inte hittar igen dom när dom "tippar utanför" listan En 100 senaste inläggen-lista vore toppen Hallå Andreas! Kan inte brorsan din fixa den detaljen? : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susanne Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Håller med, jag har "tappat" en del intressanta saker som jag inte hade tid för just när jag såg det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts