Ekblad68 Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Jag söker med ljus och lykta efter en biljett till Andreas och Jonas föreläsning i Malmö den 23 mars. Finns det någon där ute som har en biljett över som jag kan få köpa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zenbra Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Jag skulle också velat vara på föreläsningen. Hoppas Andeas kommer till Skåne fler gånger snart. Märks ju att det är populärt här nere. Välkommen fler gånger till Skåne, Andreas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tant Majsan Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Jag söker med ljus och lykta efter en biljett till Andreas och Jonas föreläsning i Malmö den 23 mars. Finns det någon där ute som har en biljett över som jag kan få köpa? Lite sent nu kanske, men om du fortfarande letar så finns det en tjej i LCHF-gruppen på Facebook som försöker sälja sina två biljetter just nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts