Kerstin Edman 1 Postad 19 Juni Hej! Jag är nybörjare och har tittat igenom ett antal recept. Avokado och skaldjur är ofta med, vilket jag förstår, både gott och nyttigt. Är allergisk så jag behöver lite tips om vad jag kan använda istället? Kerstin 1 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekner 1 162 Postad 19 Juni Allergier är vanliga i samband med inflammerat tarmsystem, att läka ut tarmen kan vara ett steg åt rätt håll. 1 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nokenok 342 Postad 19 Juni Undvik vad du inte tål. Man måste inte äta avokado och skaldjur. Undvik mjöl, socker och fröoljor, även om du inte vet att du inte tål dem. Ät mycket animaliska produkter, de som du tycker om och tål. Använd naturliga fetter, mest animaliska, (ej margariner och fröoljor). Lycka till 1 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zepp 17 945 Postad 19 Juni 2 timmar sedan, Kerstin Edman sade: Hej! Jag är nybörjare och har tittat igenom ett antal recept. Avokado och skaldjur är ofta med, vilket jag förstår, både gott och nyttigt. Är allergisk så jag behöver lite tips om vad jag kan använda istället? Kerstin Då får du gå Hardcore, testa mycket ägg, fläskkött, biff, entrecote, karre, fet fisk, kyckling, smör, olivolja, cocosfett, samt alla grönsaker du tål.. gärna mycket grönsaker till maten. 2 1 Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst jala Postad 20 Juni Skippa grönsakerna då de inte innehåller några näringsämnen som du behöver. Citera Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser