Annika Rane Posted February 26, 2013 Share Posted February 26, 2013 Ser i dagens DN en annons om föredrag med Martin Ingvar i ABF-huset, Stockholm kl 18 på onsdag. Fri entré. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Jag ska försöka hinna till det här idag. Någon annan som tänker gå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Jag vill jättegärna, men jag har tyvärr ingen barnvakt ikväll.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Labolina Posted February 27, 2013 Share Posted February 27, 2013 Hade ju varit superintressant men det är lite svårt att ta sig närmare 70 mil dit... Hoppas att alla de här föreläsarna tar sig norrut ibland, gärna inåt landet också, inte bara kuststäderna.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted February 27, 2013 Author Share Posted February 27, 2013 Proppat med folk, ca 350 pers och en intressant och sympatisk föreläsning. Vissa av bilderna kändes igen från "Kostdoktorns" föreläsning. Boken rekommenderas varmt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts