Anina Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Jag har sen i höstas likt många andra minskat mitt proteinintag och höjt fettkvoten för att se om jag kunde bryta en platå och få till en ytterligare viktminskning. Det gick bra och jag går fortfarande ner, men jag har sen någon månad tillbaka fått en förfärlig kvalité på mina naglar, jag har funderat lite kring kosten och om jag fått B vitaminbrist. Jag äter sen i höstas väldigt strikt och mkt lite grönsaker. I dag läser jag på Jimmy Moors sida, där signaturen ”Stikwoman” kvinna skriver just om naglarnas kvalitet och hon undrar just om kosten har spelat någon roll här. Jag hittar inget bra svar där på frågan, någon här som vet mer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suzie Posted December 27, 2012 Share Posted December 27, 2012 Jag har sen i höstas likt många andra minskat mitt proteinintag och höjt fettkvoten för att se om jag kunde bryta en platå och få till en ytterligare viktminskning. Det gick bra och jag går fortfarande ner, men jag har sen någon månad tillbaka fått en förfärlig kvalité på mina naglar, jag har funderat lite kring kosten och om jag fått B vitaminbrist. Jag äter sen i höstas väldigt strikt och mkt lite grönsaker. I dag läser jag på Jimmy Moors sida, där signaturen ”Stikwoman” kvinna skriver just om naglarnas kvalitet och hon undrar just om kosten har spelat någon roll här. Jag hittar inget bra svar där på frågan, någon här som vet mer? Jag kan varmt rekomendera Tommy Svenssons "Handbok om Vitaminer," där står allt värt att veta,den har hjälpt mig mycket genom åren.Beställ genom: utbildningscenter@home.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts