Henrik99 Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Jag har ätit Lchf i ca 5 år. De första 3 åren hade jag inga förkylningar eller andra besvär. Nu har jag så smått börjat dra på mig förkylningar igen. Dock är det fortfarande betydligt bättre än innan men inte som de första 3 åren. Sedan ett halvår har jag dock dragits med värk i ljumske, utsida knä och nacke/huvud. Läkarna kan inte ge mig en förklaring och tror inte det ena hör samman med det andra. Finns det andra Lchf:are som ådragit sig liknande symptom. Kan jag dras med någon näringsbrist eller överkonsumtion av något? Äter dagligen vitamin D, K, Zink och Magnesuim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKJ Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Jag har ätit Lchf i ca 5 år. De första 3 åren hade jag inga förkylningar eller andra besvär. Nu har jag så smått börjat dra på mig förkylningar igen. Dock är det fortfarande betydligt bättre än innan men inte som de första 3 åren. Sedan ett halvår har jag dock dragits med värk i ljumske, utsida knä och nacke/huvud. Läkarna kan inte ge mig en förklaring och tror inte det ena hör samman med det andra. Finns det andra Lchf:are som ådragit sig liknande symptom. Kan jag dras med någon näringsbrist eller överkonsumtion av något? Äter dagligen vitamin D, K, Zink och Magnesuim Har du gått upp något i vikt igen? Det kan ju ha ett samband. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Farmor kaisi Posted February 28, 2013 Share Posted February 28, 2013 Hur är det med din omega3-omega6 balansen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hildegaard Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Jag har ätit Lchf i ca 5 år. De första 3 åren hade jag inga förkylningar eller andra besvär. Nu har jag så smått börjat dra på mig förkylningar igen. Dock är det fortfarande betydligt bättre än innan men inte som de första 3 åren. Sedan ett halvår har jag dock dragits med värk i ljumske, utsida knä och nacke/huvud. Läkarna kan inte ge mig en förklaring och tror inte det ena hör samman med det andra. Finns det andra Lchf:are som ådragit sig liknande symptom. Kan jag dras med någon näringsbrist eller överkonsumtion av något? Äter dagligen vitamin D, K, Zink och Magnesuim. Är det rätt sorts tillskott? Jag sprayar magnesiumolja varje dag på min hud. Alla smärtor jag haft har blivit bättre. kan vara värt att kolla upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts