Jump to content

avsluta

piero

Recommended Posts

Piero, det finns ingen särskild funktion för att avsluta. Du får logga ut och helt enkelt inte logga in igen, om du inte vill delta i diskussionerna längre. Vi beklagar naturligtvis om du inte vill vara med längre! Någon särskild anledning till att du vill sluta delta?

Doc har förhoppningsvis något bättre att göra med sin begränsade tid. Om det inte finns alldeles speciella skäl så funkar det som sagt fint att logga ut och inte komma tillbaka.  ;)

Oj, krävs det alldeles speciella skäl? Borde det inte räcka med just denna önskan?

Det är ju vanligt att folk tappar intresse och inte loggar in på jättelänge... Detta är ju inget konstigt, jättenormalt och ingen anledning att avsluta ett konto. Men skulle de vilja avsluta sitt konto (av vilken anledning som helst) och ber om detta så borde det ju vara deras val? (Nu hoppas jag självklart inte att det är många som vill göra detta.)

Hehe...du får vänta och se helt enkelt  ;)

Är det five fingers? Gillar du att springa med dem?

Nu blev det visst helt OT.

Ja, det är five fingers. Nej, jag gillar inte att springa i dem. Men det har inget med five fingers att göra, tror inte att det finns en sko i hela världen som kan få mig att gilla att springa.

Däremot så älskar jag att gå i dem. Lite för mycket, skulle jag tro, framåt augusti brukar jag ha fått lite ont i hälarna.... För mycket asfalt, helt enkelt. Jag tycker de är helt underbara i skogen, blir som ett barn på nytt. Det är kul att balansera på stockar och klättra på stenar. 

Sen är det faktiskt kul att se folks reaktion när de ser vad man har på fötterna  :)

• Like 1

Det är faktiskt ett par Classic. Bilden är några år gammal, jag köpte dem när de var helt nya här i Sverige. Kan det vara 4 eller 5 somrar sen? Förra sommaren lyckade jag slita hål på ovansidan av dem, men sulorna är fortfarande hur bra som helst. Har ett par Bikila LS också, med något tjockare sula. 

Jag har nog aldrig funderat på hur jag sätter ner fötterna, men det kan ju vara värt lite tankeverksamhet. Sen, nångång, när snön har försvunnit...

Angående maximalt enkel avregistrering så finns det på listan över saker att ordna. Det kommer.

Hur ska det lösas? Och vad menar man med "avregistrering"?

Ska alla inlägg skrivna av den avregistrerade tas bort? I så fall så riskerar ju trådarna att bli obegripliga. Eller ska den avregistrerades inlägg finnas kvar men istället för "piero" som användare så står det "Avregistrerad användare 37" för att ta ett exempel?

Nej, lägg tid och energi på att utveckla forumet och bloggen med användbara funktioner istället i den mån det behövs. Att som användare kunna bli avregistrerad är ingen sådan funktion.

• 9 months later...