piero Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Hej! Hur gör man för att avsluta sitt medlemsskap här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Vet jag inte kanske bara att inte gå in på forumet mer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Piero, det finns ingen särskild funktion för att avsluta. Du får logga ut och helt enkelt inte logga in igen, om du inte vill delta i diskussionerna längre. Vi beklagar naturligtvis om du inte vill vara med längre! Någon särskild anledning till att du vill sluta delta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajan Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Det går att avsluta. Men det görs av Doc. http://forum.kostdoktorn.se/topic/1102-avregistrera/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Doc har förhoppningsvis något bättre att göra med sin begränsade tid. Om det inte finns alldeles speciella skäl så funkar det som sagt fint att logga ut och inte komma tillbaka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Doc har förhoppningsvis något bättre att göra med sin begränsade tid. Om det inte finns alldeles speciella skäl så funkar det som sagt fint att logga ut och inte komma tillbaka. Oj, krävs det alldeles speciella skäl? Borde det inte räcka med just denna önskan? Det är ju vanligt att folk tappar intresse och inte loggar in på jättelänge... Detta är ju inget konstigt, jättenormalt och ingen anledning att avsluta ett konto. Men skulle de vilja avsluta sitt konto (av vilken anledning som helst) och ber om detta så borde det ju vara deras val? (Nu hoppas jag självklart inte att det är många som vill göra detta.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Peter B Posted March 12, 2013 Popular Post Share Posted March 12, 2013 Det är enkelt att begära utträde. Nedanstående formulär ska fyllas i och skickas till samtliga moderatorer och Doc, glöm inte att den behöver bevittnas av två personer. Moderatorerna och Doc röstar sedan om eventuellt utträden skall godkännas. Vid positivt besked skall den sökande betala 1000 kronor till pg 123456-2. Sen är det klart. 11 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnikaE Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 *ASG* Du är störtskön, Peter! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flamman Posted March 13, 2013 Share Posted March 13, 2013 Hjälp, jag fyllde i ett sådant formulär för några år sedan, hoppas att jag inte blir utsparkad härifrån! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hjälp, jag fyllde i ett sådant formulär för några år sedan, hoppas att jag inte blir utsparkad härifrån! Hehe...du får vänta och se helt enkelt Är det five fingers? Gillar du att springa med dem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flamman Posted March 14, 2013 Share Posted March 14, 2013 Hehe...du får vänta och se helt enkelt Är det five fingers? Gillar du att springa med dem? Nu blev det visst helt OT. Ja, det är five fingers. Nej, jag gillar inte att springa i dem. Men det har inget med five fingers att göra, tror inte att det finns en sko i hela världen som kan få mig att gilla att springa. Däremot så älskar jag att gå i dem. Lite för mycket, skulle jag tro, framåt augusti brukar jag ha fått lite ont i hälarna.... För mycket asfalt, helt enkelt. Jag tycker de är helt underbara i skogen, blir som ett barn på nytt. Det är kul att balansera på stockar och klättra på stenar. Sen är det faktiskt kul att se folks reaktion när de ser vad man har på fötterna 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Ser ut som KSO varianten. Du får lära dig att gå i dem utan att sätta ner hälarna (som man ska). Förbättrade mina hälar avsevärt . Jag lärde mig tom i somras att springa helt barfota på asfalt . Visst blem man lite öm under tåna men inte hälen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flamman Posted March 15, 2013 Share Posted March 15, 2013 Det är faktiskt ett par Classic. Bilden är några år gammal, jag köpte dem när de var helt nya här i Sverige. Kan det vara 4 eller 5 somrar sen? Förra sommaren lyckade jag slita hål på ovansidan av dem, men sulorna är fortfarande hur bra som helst. Har ett par Bikila LS också, med något tjockare sula. Jag har nog aldrig funderat på hur jag sätter ner fötterna, men det kan ju vara värt lite tankeverksamhet. Sen, nångång, när snön har försvunnit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Angående maximalt enkel avregistrering så finns det på listan över saker att ordna. Det kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piero Posted March 17, 2013 Author Share Posted March 17, 2013 Doc: Tack för seriöst svar på min fråga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasseL Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Angående maximalt enkel avregistrering så finns det på listan över saker att ordna. Det kommer. Hur ska det lösas? Och vad menar man med "avregistrering"? Ska alla inlägg skrivna av den avregistrerade tas bort? I så fall så riskerar ju trådarna att bli obegripliga. Eller ska den avregistrerades inlägg finnas kvar men istället för "piero" som användare så står det "Avregistrerad användare 37" för att ta ett exempel? Nej, lägg tid och energi på att utveckla forumet och bloggen med användbara funktioner istället i den mån det behövs. Att som användare kunna bli avregistrerad är ingen sådan funktion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Nej tror inte inläggen kommer tas bort. Det görs det inte i andra forum. De kommer dock inte ha en profil bakom sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjoran Posted January 14, 2014 Share Posted January 14, 2014 Ta bort mig för helvete. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts