Emma Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Vem hejar ni på ikväll? Robin Stjernberg? Gillade när Gina ville fira med honom med en massa kolhydrater och han skakade på huvudet samtidigt som hans min uttryckte: aldrig i livet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroker49 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 ?Har det varit sångtävling? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valin Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Jag hejar på Orup! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Ja,, vad ska man säga, såhär i efterhand så var ju låten riktigt bra. Gillar Robin! Min attityd till kolhydrater idag har varit nja. Jag har ätit allt jag kommit över (ingen självkontroll ikväll inte, nope, nep. men ok) Åt andra sidan så har min tvillingsyrra nu gett med sig. Hon startar med LCHF på måndag och jag fick storhandla med henne så det blev rätt från början Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Åt andra sidan så har min tvillingsyrra nu gett med sig. Hon startar med LCHF på måndag och jag fick storhandla med henne så det blev rätt från början Ta med henne imorgon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Ta med henne imorgon Hon är säkert upptagen med att ojja sig över att jag tycker det är helt naturligt att gå och käka brunch med en massa strangers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hoppas ni sociala typer får kul på träffen, jag kanske vågar mig med på LCHF-kryssningen, då kan man ju krypa ihop i något hörn och nöja sig med att lyssna på föreläsningarna. ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted March 9, 2013 Author Share Posted March 9, 2013 Hoppas ni sociala typer får kul på träffen, jag kanske vågar mig med på LCHF-kryssningen, då kan man ju krypa ihop i något hörn och nöja sig med att lyssna på föreläsningarna. ;-) Fegis Häng på vettja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hoppas ni sociala typer får kul på träffen, jag kanske vågar mig med på LCHF-kryssningen, då kan man ju krypa ihop i något hörn och nöja sig med att lyssna på föreläsningarna. ;-) Hörrödudu.. fegis! Kom med va! Ganska så säker att jag såg dig i trappan på föreläsningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hörrödudu.. fegis! Kom med va! Ganska så säker att jag såg dig i trappan på föreläsningen. Ja, jag måste ju ha varit där. Fegis Häng på vettja! Äääh, det törs jag inte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts