Melliz Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Hej! Jag och en vän ska med på lchf kryssningen och vi bor i Göteborg så min fråga är ifall någon som åker bil härifrån har två platser över? Självklart betalar vi!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Ingen!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolf Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Hej Melliz! Ni skulle kunna få åka med oss "upp" till Stockholm. Men det har blivit ändring på tillbakaresan. Först tänkte vi åka tillbaks till Göteborg direkt men nu har vi fått reda på att min dotter fått en liten bäbis, så vi tänkte att vi åker hem till dem och hälsar på den nya bäsbisen. Så att det blir ingen tillbakafärd förrän på Söndag, den 14:e. Både och men fortsätt ni flöda ut det är 3 veckor kvar och det kanske är någon annan som skall åka tillbaks på Lördag kväll. Båten kommer ju in 18.15 och det sista tåget går ju 18.10 (som uträknat för att ställa till besvär) Med vänliga hälsningar Rolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted March 22, 2013 Author Share Posted March 22, 2013 Hej Melliz! Ni skulle kunna få åka med oss "upp" till Stockholm. Men det har blivit ändring på tillbakaresan. Först tänkte vi åka tillbaks till Göteborg direkt men nu har vi fått reda på att min dotter fått en liten bäbis, så vi tänkte att vi åker hem till dem och hälsar på den nya bäsbisen. Så att det blir ingen tillbakafärd förrän på Söndag, den 14:e. Både och men fortsätt ni flöda ut det är 3 veckor kvar och det kanske är någon annan som skall åka tillbaks på Lördag kväll. Båten kommer ju in 18.15 och det sista tåget går ju 18.10 (som uträknat för att ställa till besvär) Med vänliga hälsningar Rolf Åh det låter ju kanon! Då kanske vi skulle kunna åka med er upp iallafall? Har kollat tågen och det senaste verkar gå vid 20:00 ? men ja får kolla på det närmre! Ditvägen är ju iallafall bra så kommer man ju iallafall med på båten hem är en annan fråga haha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolf Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Hej Melliz! Hej Emelie! Ja nu har vi räknat ur att det blir lagom att åka klockan 13.00. Alltså 13.00 den 12 april från baksidan på centralen, där alla bilarna är. Vi har en gråbeige Volvo DWO 028. Och jag har telefonnr 0739900554. Om du vill kan du säga vad du har för telefonnr, eller ringa till mig innan. Vi åker ganska snart efter 13.00 (om ni inte kommer) senast 13.05 Hej så länge Rolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts