lenajohansson Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 jag har insett att jag i detta läge just nu inte orkar med förändringar och arbete med kostomläggning och att förändra andra rutiner... har rätt svåra mentala besvär efter att jag brände ut mig för tre år sedan har diagnoser och bipolär sjukdom och detta var ett maniskskov som fick igång mig.. dessvärre funkar det inte som förr då min uthållighet sträcker sig till ungefär en vecka... därav avsteg och sådant jag skrivit om.....sånt hade aldrig hänt förr då jag alltid var stark o vältränad (även då jag inte var det) har helt enkelt en jäkla bra fysik....och uthållighet som fått mig dit jag är idag... alltså = helt slut...har kört mig själv i botten men jag ville iaf tacka alla härinne för stöd och svar på frågor och råd och tips!!! mycket tacksam för det och så kommer jag åter när jag känner jag har fast mark under fötterna kunskapen bär jag ju med mig iaf nu när jag går tillbaka till blandkost igen.... och en och annan lchf rätt kommer sannerligen slinka ner ha det så bra allihopa!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Mindre focus på macronutrieneter och mer focus på riktig mat med bästa möjliga näring och goda matvanor är det första och enkla steget för alla. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Hoppas du kommer ha det bra! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenajohansson Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Hoppas du kommer ha det bra! tack!! jag tror det blir bra i nuläget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts