Frida Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Hej alla. Finns det någon som kan komma med tips eller stöttning... jag har mer eller mindre stått still i en månad. Jag har pendlat mellan 78,8 och 77,0 men inget mer än så. Jag promenerar ca 40 minuter varje dag innan frukost, sen även 1-3 gånger extra på kvällarna. Äter inte så mycket mejeriprodukter men visst blir det lite såsom smör, grädde ibland någon dl mjölk. Varför går jag inte ner mer? Jag har gått ned drygt 6-7 kg sen nyår men minskat ca 14 cm i midja... men jag vill inte stå still som jag gör nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiny Tom Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Bra resultat där! Dubbla minskningen kring midjan i cm som viktmässigt i kg är inte fy skam. Hur är det med sömnen? Om inte annat kan ju kombinationen morgonpromenader och sedan kvällspromenader inkräkta lite på dina möjligheter att sova. Sömn är A och O vad gäller bl.a. att åstadkomma en god hormonprofil. I det här läget skulle jag börja se över energiintaget. Det här kanske kan underlätta: http://forum.kostdoktorn.se/topic/1216-nyb%C3%B6rjartips-verktyg-f%C3%B6r-att-h%C3%A5lla-koll-p%C3%A5-matintag/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frida Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Tack för tipset. Jag har använt mig av Shape-up-club förut men kanske ska sätta fart med det, jag kanske misstänker att jag får i mig för lite helt enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts