Jump to content

Halleluja - vikten går neråt !

annakarin

Recommended Posts

Plötsligt händer det - javisst!

Har ju inte vägt mig på ett par veckor , tanken var ju att jag skulle kasta ut vågen men nja jag är inte riktigt redo för det .

Så  vad har hänt?

Ställer mig på vågen i morse och....73,8 kg! Kan detta vara möjligt- jodå så startvikten var 77 och nu detta vad är haken?

En tsk kokosolja i kaffet på morgonen mat kl 12.00 och 1800. och så har förstås volangerna runt midjan fått sig 10-15 minuters träning nästan varje dag i form av minicircle och trappamaskin, jag behöver inget annat.

Humöret på topp , motivationen tillbaka eller den behövs inte maten är god så den fortsätter jag med för det har så mycket annat positivt med sig, minus 5cm i midjan också  :rolleyes:

Tanten kontra fettet 1-0

• Like 7

vi har nog hittat rätt :D  jag började den 5/1 med 74,6 kilo idag nere i 62,5 :lol:  men har haft ett par veckor med att stå still på 64-64,5 det ville inte alls, men nu så har det börjat neråt igen, men har lite funderingar hur slutar man att gå ner vill fortfarande äta Lchf men vill bara gå ner högst 3 kilo till är 167 cm lång så tycker det räcker,

• Like 1

vi har nog hittat rätt :D  jag började den 5/1 med 74,6 kilo idag nere i 62,5 :lol:  men har haft ett par veckor med att stå still på 64-64,5 det ville inte alls, men nu så har det börjat neråt igen, men har lite funderingar hur slutar man att gå ner vill fortfarande äta Lchf men vill bara gå ner högst 3 kilo till är 167 cm lång så tycker det räcker,

Jag tror att LCHF är just en sådan kost där kroppen slutar gå ned när den är nöjd... i alla fall rent generellt. Sen kanske du får äta mer så att säga också för att bromsa det.

• Like 1