PW Posted October 11, 2019 Share Posted October 11, 2019 Hej, Jag tänkte återuppta LCHF igen och har därför blivit medlem. Men jag blir lite fundersam då jag ser de underbara veckomenyerna och då allra helst måndag där det inte finns någon lunch med. Veckomenyn från måndag till måndag och andra måndagen är det bara lunch. Har det blivit något fel på websidan eller är det meningen att man ska hoppa över lunchen första måndagen och måndagen därefter hoppa över frukost och middag? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Det är väl tänkt att lunchen är rester från söndagens middag? 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 36 minuter sedan, MariaF sade: Det är väl tänkt att lunchen är rester från söndagens middag? Precis så, det är inte meningen att man ska fasta (om man nu inte vill det). Vi funderar på att ändra upplägget, eftersom det ibland ger upphov till missförstånd, men just nu är det så menyerna ser ut. Lycka till med LCHF! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts