Popular Post Katerina Posted October 30, 2019 Popular Post Share Posted October 30, 2019 http://www.themeat-ing.com/ Är det någon som funderar på att vara med? Detta är en carnivore konferens i Köpenhamn i mitten av augusti 2020, intressanta föreläsare och på närmare håll. 7 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 23 minuter sedan, Katerina sade: http://www.themeat-ing.com/ Är det någon som funderar på att vara med? Detta är en carnivore konferens i Köpenhamn i mitten av augusti 2020, intressanta föreläsare och på närmare håll. Är defiitivt intresserad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bitte Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 Jag köpte biljett idag! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgonsol Posted October 30, 2019 Share Posted October 30, 2019 Låter helt klart spännande och intressant, får se om jag köper en biljett. Stort tack @Katerina att du tipsat om konferensen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus77 Posted November 5, 2019 Share Posted November 5, 2019 Japp! Jag har min biljett. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VeganismÄrEnKult Posted December 20, 2019 Share Posted December 20, 2019 Tar dom inte upp det viktiga gällande organer så är det inte intressant. Det carnivore dietister misslyckas med är att äta just saker som lever. Vissa av dom tror att det går bra med enbart kött och fett. (Det går dock bättre om köttet är gräsbetat från födsel till slakt p.g.a bättre kvalitet, mer vitaminer osv i köttet och fettet). Det har större betydelse än man tror. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts