Blogg-Postare Posted October 29, 2019 Share Posted October 29, 2019 Är du intresserad av att lära dig mer om kött och dess effekter på miljö och hälsa? I så fall kanske du ska planera in en helg i vårt södra grannland i sommar! I mitten av augusti går tvådagarseventet The Meat-ing av stapeln i Köpenhamn. Arrangören David Bodiroza berättar: Jag arrangerar eventet the MEAT-ING med målsättningen att motverka den negativa information angående köttkonsumtion som idag sprids brett. Många människor behöver lära sig mycket mer om detta mångfacetterade och viktiga ämne. Min övertygelse är att det ska ske med respekt och kunskap. Vi är många som arbetar för den här goda saken och för att sprida budskapet har jag bjudit in talare från hela världen till ett tvådagarsevent i Köpenhamn. För mer information om eventet, den redan långa listan över föreläsare (där flera känns igen från Diet Doctors videoarkiv) samt biljetter: The Meat-ing Rött kött – är det hälsosamt? GuideÄr rött kött hälsosamt eller skadligt? Kan du njuta fritt av det eller bör du begränsa ditt intag? Beroende på vilken expert du frågar får du troligen helt olika svar på dessa frågor. Nu sätter vi tänderna i karnivordieten Guide T-benstek till frukost, köttfärs till lunch, entrecote till middag – låter det som din drömmeny? Eller som din värsta mardröm? Kommande LCHF-evenemang Guide Vill du lära dig mer om LCHF eller keto? Här hittar du en uppdaterad lista av planerade LCHF-evenemang, i Sverige och andra delar av världen. Inlägget The Meat-ing dök först upp på Diet Doctor. Visa hela artikeln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts