Anneli656 Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Hej Nån mer vegan härinne? Upplever ni att det fungerar bra med utbudet av recept? 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted January 12, 2020 Share Posted January 12, 2020 Hej och välkommen hit! Kan tyvärr inte svara på din fråga då jag inte är vegan.... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 12 timmar sedan, Anneli656 sade: Hej Nån mer vegan härinne? Upplever ni att det fungerar bra med utbudet av recept? Mnjaeä.. inte så många veganer här på det här forumet. Inte så många veganrecept heller för den delen. De flesta här är nog carniovorer/omniovorer.. vilket inte betyder att vi har något emot veganer. Iallafall en del är iallafall vegetarianer.. mest troligt Ovo-Lakto vegetarianer? Dvs jag tror att utbudet av recept riktar sig främst till Omnoivorer och Ovo-laktovegetarianer. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katerina Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Välkommen till forumet! Jag vet att DietDoctor har rätt nyligen publicerat en guide for de som föredrar att äta vegetariskt. Det finns en hel det recept att finna här. Vad är anledningen till att du söker information här? Hälsoproblem? Viktnedgång? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annika Rane Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Lästips: https://www.dietdoctor.com/se/lchf/vegan 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts