Tusse Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Utan att meddela mitt sojaproteinallergiska barn, eller mig själv har hela vår kommuns skolor valt att hoppa på något helt tokigt, eatbeat.se. Min dotter har hamnat i anafylalktisk chock efter att ha fått i sig minimalt med soja. Varken kommunen eller skolan har informerat föräldrar och när min dotter igår i matsalen frågar om det är bönor i maten får hon till svar 'det finns ingen soja i bönor'. Som tur är är hon mer intelligent och tydligen högre utbildad än denna 'mattant' och vägrade äta och lämnade matsalen. När jag skriver öppet till den här eatbeat på facebook så raderas mina meddelande med ljusets hastighet. Hur stoppar vi det här? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nessima Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Vad är eatbeat? Jag kommer bara till bineros hemsida när jag söker på eatbeat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inga-lill Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 http://www.eatbeat.se/ "Hälften kött hälften grönsaker" Beatburger Orginal: 47% kokbönor, 45% naturbetesnötkött. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
4street Posted March 21, 2013 Share Posted March 21, 2013 Ni bör kanske ändra titeln på tråden, kommer bara direkt till hemsidan när jag försökte komma in i tråden .. fick fippla för att hitta in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts