Ewa 14 Postad 16 Mars, 2020 Share Postad 16 Mars, 2020 Har precis laddat hem appen till min iphone men den finns bara på engelska? Någon som vet hur jag får den på svenska? Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ewa 14 Postad 17 Mars, 2020 Författare Share Postad 17 Mars, 2020 Undrar även om de olika färgerna på recepten, om man vill äta strikt vilken färg ska jag då använda mig av? Tacksam om ngn vill svara. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter B 11 539 Postad 17 Mars, 2020 Share Postad 17 Mars, 2020 Vi får hoppas att @Annika Rane vet lite mer om detta. Om det är samma färger (grön =strikt) som på webben så kan du läsa mer här:https://www.dietdoctor.com/se/lchf/hur-lite-kolhydrater-innebar-lchf 1 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Annika Rane 2 516 Postad 17 Mars, 2020 Share Postad 17 Mars, 2020 Appen finns i nuläget bara på engelska, tyvärr. 3 Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts