Bengt Nilsson Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Om virus roll för arternas utveckling. Swebbtv Vetenskap med docent Ralf Sundberg. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kickilotta Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Mycket intressant och bra intervju med dr Ralf Er Sundberg. Kan rekommenderas. Jag lärde mig mycket nytt! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
al@j Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 31 minuter sedan, kickilotta sade: Mycket intressant och bra intervju med dr Ralf Er Sundberg. Kan rekommenderas. Jag lärde mig mycket nytt! Otroligt intressant och lärorik intervju. Kan varmt rekommenderas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Videon startar inte när jag klickar, på telefon visserligen men ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted April 24, 2020 Share Posted April 24, 2020 Jomenvisst, jag fick igång videon 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iAnna Posted May 13, 2020 Share Posted May 13, 2020 Här mer om SwebbTV i programet Medierna i P1 "Idag drivs SwebbTV av Mikael Willgert, som även är dess programledare. Även han har kopplingar till Sverigedemokraterna. 2016 stod han som kontaktperson för partiet med egen @sd.se adress då SwebbTV bevakade de så kallade “modulhusprotesterna”. Mikael Willgert menar dock att kanalen är partipolitiskt oberoende. – SwebbTV som kanal har inga sådana kopplingar. Men personer har det naturligtvis." https://sverigesradio.se/artikel/7469499 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts