Gå till innehåll

Tänkte roa er...

Recommended Posts

Tänkte roa er med en liten film och bilder på min matlagning idag som gick sådär... men siten tillåter bara så små bifogade filer att det inte gick...   Varför så hård begränsning? @Peter B

• Gilla 4
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det finns relativt lite diskutrymme tillgängligt för forumet därför är det ganska begränsat per medlem. Men det finns några medlemmar som har bett om mer och för dem har vi skapat en grupp som heter plusdata-medlem.  Du tillhör nu den gruppen. Så nu väntar vi med spänning på filmerna. Naket är tillåtet på forumet. 😉

• Gilla 1
  • Haha 6
Länk till inlägg

Jag har fått förslaget att jag använde för lite smör innan jag la dit smeten och därav resultatet.... Någon annan som vet om det stämmer eller om det är något annat fel?

• Gilla 3
Länk till inlägg

Cleppa.

kul att se dina bilder. Tänkte att jag skulle testa detta också....men jag misslyckas nog som du gör.

Men Ibland är det bra att misslyckas och tackar för att du vågar visa att vi kan misslyckas.

• Gilla 6
Länk till inlägg
On 2020-04-28 at 23:12, Peter B sade:

Det finns relativt lite diskutrymme tillgängligt för forumet därför är det ganska begränsat per medlem. Men det finns några medlemmar som har bett om mer och för dem har vi skapat en grupp som heter plusdata-medlem.  Du tillhör nu den gruppen. Så nu väntar vi med spänning på filmerna. Naket är tillåtet på forumet. 😉

Förlåt @Cleppa att jag hoppar in här med den här OT-frågan. Kostar det att bli sån medlem? För ifall det är gratis behöver jag absolut ett sånt medlemskap 🙏

• Gilla 3
Länk till inlägg
1 minut sedan, Tr0llet sade:

Förlåt @Cleppa att jag hoppar in här med den här OT-frågan. Kostar det att bli sån medlem? För ifall det är gratis behöver jag absolut ett sånt medlemskap 🙏

Inget att be om ursäkt för...  Forumtrådar tenderar att leva sitt eget liv....

• Gilla 5
Länk till inlägg
31 minuter sedan, Tr0llet sade:

ch våfflan ser alltså SMARRIG ut, btw.

Det jag lyckades skrapa av var riktigt gott , dock inte värt 2 timmars rengöring 🥵🥵   Ska dock ge det en chans till så småningom.

• Gilla 5
  • Haha 2
Länk till inlägg
8 timmar sedan, Sara_W sade:

Been there - done that… tog ett tag innan jag vågade mig på det igen efter rengöringen av våffeljärnet. Mindre smet och längre gräddningstid var receptet för att få det att funka :) + rätt mycket smör i järnet.

Tack för tipset!

• Gilla 2
Länk till inlägg