Jump to content

Malmö - Träff?

Tant Majsan

Recommended Posts

Säg till om du vet om när du ska söderut så kan vi ju försöka få det att sammanfalla om inte annat. :)

Jag var i Malmö i helgen så det dröjer nog ett par veckor innan jag åker ner igen. Ni hinner med en träff innan, så får jag försöka passa in träff 2 (om det blir någon)!

Finns det önskemål om plats, tid och dag från er andra? För min del så får det gärna vara på en lördag e.m. (tränar kl 11-13) alt. en söndag. Tisdagkvällar går också bra (kommer till Malmö med tåget 17.20).

Glad påsk! 

Jag hänger gärna med. Är visserligen inte Malmöbo längre, men vad gör 5 mil hit eller dig :P ?

Jag har en man som jobbar udda tider och två barn så vi har ett pusslande att genomföra. Om ni bestämmer plats, tid och dag så får jag se om jag kan hänga på.

Jag är intresserad men jobbar till kl 16 den dagen och har 5 mil till Malmö så den här gången får jag stå över tyvärr.
En fråga bara.

Vad innehåller burgaren? Är inte förtjust i att äta malet kött ute för de brukar ha i potatis, skorpmjöl, mjöl, ris eller annan utfyllnad.
De har kanske helt kött också?

Jag är intresserad men jobbar till kl 16 den dagen och har 5 mil till Malmö så den här gången får jag stå över tyvärr.

En fråga bara.

Vad innehåller burgaren? Är inte förtjust i att äta malet kött ute för de brukar ha i potatis, skorpmjöl, mjöl, ris eller annan utfyllnad.

De har kanske helt kött också?

Jag fick tipset från Malmörestauranglistan här på forumet, men har skickat ett meddelande till Basement och frågat.

Svar från Basement: Hej Lotta! Det är fläskfärs med massa olika kryddor. Är man gluten eller allergisk mot ägg ska man inte äta den  Mvh Basement (Glutenintoleranta är vi ju allihop mer eller mindre :D Reds. anm.)

Mando är ett annat alternativ. De har dessutom sin meny på nätet.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Om det handlar om lördagar så ser det ut som att jag har möjlighet fr o m 18/5 och framåt. Har inte heller, om inte ngt oförutsett inträffar, något problem om det skulle bli en söndag eller kvällstid ngn annan dag. Skall du eller någon annan till Säffle i slutet av juni?

Om det handlar om lördagar så ser det ut som att jag har möjlighet fr o m 18/5 och framåt. Har inte heller, om inte ngt oförutsett inträffar, något problem om det skulle bli en söndag eller kvällstid ngn annan dag. Skall du eller någon annan till Säffle i slutet av juni?

Får se om vi kan få lite åsikter om vad som passar av andra som vill vara med också nu då. :) Nej, jag ska inte till Säffle. Inte som jag vet nu iaf.

Kul! :) Då väntar vi in svar från resten av Malmöiterna också. ;)

Ja, det vore ju som sagt roligt om vi som inte kan vara med 11/5 kan få chansen igen att träffa likasinnande och byta tankar och erfarenheter :-)

Låter bra... att skjuta upp och ev också att slå ihop med Lund. Problemet med en för stor grupp är ju att det gärna blir för lite av "samtal" och för mycket av folksamling där det i bästa fall spontanbildas dyader och smågrupper. Kommer i vilket fall :-)