Tant Majsan

Malmö - Träff?

Recommended Posts

FInns det några sydskåningar som är intresserade av att ha en LCHF-träff i Malmö? Vi skulle kunna träffas på något lämpligt café eller restaurang och prata bort några timmar helt enkelt. Någon som tycker att det är en bra idé? :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är på! 

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är visserligen inte malmöit längre, men är i trakterna halvofta. Sammanfaller det med när jag är på söderresa så är jag gärna med!

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är visserligen inte malmöit längre, men är i trakterna halvofta. Sammanfaller det med när jag är på söderresa så är jag gärna med!

Säg till om du vet om när du ska söderut så kan vi ju försöka få det att sammanfalla om inte annat. :)

• Gilla 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Säg till om du vet om när du ska söderut så kan vi ju försöka få det att sammanfalla om inte annat. :)

Jag var i Malmö i helgen så det dröjer nog ett par veckor innan jag åker ner igen. Ni hinner med en träff innan, så får jag försöka passa in träff 2 (om det blir någon)!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Finns det önskemål om plats, tid och dag från er andra? För min del så får det gärna vara på en lördag e.m. (tränar kl 11-13) alt. en söndag. Tisdagkvällar går också bra (kommer till Malmö med tåget 17.20).

Glad påsk! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

För mig funkar det kvällar och helger när som i princip! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag jobbar väldigt konstiga tider, men generellt kan jag när som helst utom på förmiddagar. Vet ni något lämpligt ställe att vara på?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En 300 grams burgare på Basement café låter lockande :) Hur funkar lördagen den 20 april kl 15 för er andra?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag kommer tyvärr vara utomlands den 12:e till 28:e April och kommer därför troligtvis att missa träffen :( Men jag är gärna på nästa gång! 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi verkar inte vara så många än så länge så vi kan ju ta det när du är tillbaka :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En 300 grams burgare på Basement café låter lockande :) Hur funkar lördagen den 20 april kl 15 för er andra?

Låter bra! Kommer gärna!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag hänger gärna med. Är visserligen inte Malmöbo längre, men vad gör 5 mil hit eller dig :P ?

Jag har en man som jobbar udda tider och två barn så vi har ett pusslande att genomföra. Om ni bestämmer plats, tid och dag så får jag se om jag kan hänga på.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Datum och tid funkar för min del! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är intresserad men jobbar till kl 16 den dagen och har 5 mil till Malmö så den här gången får jag stå över tyvärr.
En fråga bara.

Vad innehåller burgaren? Är inte förtjust i att äta malet kött ute för de brukar ha i potatis, skorpmjöl, mjöl, ris eller annan utfyllnad.
De har kanske helt kött också?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag är intresserad men jobbar till kl 16 den dagen och har 5 mil till Malmö så den här gången får jag stå över tyvärr.

En fråga bara.

Vad innehåller burgaren? Är inte förtjust i att äta malet kött ute för de brukar ha i potatis, skorpmjöl, mjöl, ris eller annan utfyllnad.

De har kanske helt kött också?

Jag fick tipset från Malmörestauranglistan här på forumet, men har skickat ett meddelande till Basement och frågat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Svar från Basement: Hej Lotta! Det är fläskfärs med massa olika kryddor. Är man gluten eller allergisk mot ägg ska man inte äta den  Mvh Basement (Glutenintoleranta är vi ju allihop mer eller mindre :D Reds. anm.)

Mando är ett annat alternativ. De har dessutom sin meny på nätet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska vi skjuta någon vecka på träffen eftersom det är några som vill vara med men inte kan på lördag?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Jag är relativt flexibel vad gäller en tidpunkt för träff och avvaktar den slutgiltiga överenskommelsen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska vi skjuta någon vecka på träffen eftersom det är några som vill vara med men inte kan på lördag?

Helt ok för min del!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Okej, förslag på nytt datum då kanske? :) 11 maj vid 16-tiden på dagen, kan ni då eller är det för snart?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är tyvärr inte i Malmö 11/5 men låt inte detta förhindra att de som kan träffas

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är tyvärr inte i Malmö 11/5 men låt inte detta förhindra att de som kan träffas

När är du i Malmö? Har du förslag på ett datum som passar så kan vi ju försöka ta det då istället! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om det handlar om lördagar så ser det ut som att jag har möjlighet fr o m 18/5 och framåt. Har inte heller, om inte ngt oförutsett inträffar, något problem om det skulle bli en söndag eller kvällstid ngn annan dag. Skall du eller någon annan till Säffle i slutet av juni?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg