Syrran Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Hej! Undrar om det är någon som har tips på bra d-vitamin och omega-3 till barn som absolut inte kan svälja kapslar. Det jag hittar finns det en massa onödiga tillsatser i. Jag är i stort sett grön på detta område då jag intresserat mig för det i några veckor och vore mycket tacksam för all hjälp jag kan få! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna07 Posted March 28, 2013 Share Posted March 28, 2013 Jag tror du kan öppna kapslarna och hälla innehållet i dryck de tycker om. Kapslarna är mest viktiga så att det ska hålla sig färskt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syrran Posted March 28, 2013 Author Share Posted March 28, 2013 Jag tror du kan öppna kapslarna och hälla innehållet i dryck de tycker om. Kapslarna är mest viktiga så att det ska hålla sig färskt. Tack för snabbt, bra och enkelt svar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts