Ekner Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Vad tror ni om Glucomax? Kolla speciellt den fjärde bilden med texten "Resultatet efter 7 dagar av att ha tagit GlucoMax" www.glucomaxinfo.se 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Peter B Posted September 26, 2020 Popular Post Share Posted September 26, 2020 Hehe...får du kickback? 7 dagar på 4:e bilden?! ... Själv gick jag ner 30 kg på LCHF på fyra timmar. 3 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Jag säger också "7 dagar på fjärde bilden"! Ta det inte en dag till, för då försvinner du! Och inte för att jag läste, men det handlade väl om att fylla ut magsäcken med icke-kalorier. Jag vet ju säkert att även om jag inte äter alls under sju dagar, så inte ser jag ut som hon på fjärde bilden. Däremot går jag ner några kilo. 4 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 1 timme sedan, Peter B sade: Hehe...får du kickback? 7 dagar på 4:e bilden?! ... Själv gick jag ner 30 kg på LCHF på fyra timmar. Och ändå får vi ingen magbild 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Trollmormor Posted September 26, 2020 Popular Post Share Posted September 26, 2020 Jösses Amalia. Vilken bluff. Kvinnan på första bilden har inte bara gått ner en hel massa i vikt på 28 dagar. Hon har dessutom blivit helt gråhårig....... Det finns inget som heter Endokrinologiska institutet när jag Googlar. Google känner inte heller till Sophie Morgansson – en svensk endokrinolog. Inga träffar alls på namnet...... 3 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekner Posted September 26, 2020 Author Share Posted September 26, 2020 1 timme sedan, Trollmormor sade: Jösses Amalia. Vilken bluff. Så är det. Jag kan bara tänka mej hur många drabbade som ser detta som en sista utväg. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Engström Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 7 timmar sedan, Ekner sade: Vad tror ni om Glucomax? Kolla speciellt den fjärde bilden med texten Självklart tror vi på det - det presenteras ju på nätet! Knepigt ... det kommer ju inget! 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Nils Engström Posted September 26, 2020 Popular Post Share Posted September 26, 2020 Jag förstår inte att ni misstror reklambilden - mycket kan väl hända på en vecka för den som är ambitiös ! P.S. Jag förmodar att ingen noterat skillnaden mellan bilden ovan och originalet! www.glucomaxinfo.se 4 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilla Odjuret Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Helt underbar bluff. Glucomannan är ju det som finns i konjakknölkalla som efter lite processande blir shiratakinudlar. Tar man det som pulver sväller det i magen och man får en viss mättnadskänsla som resultat. Bakterierna i magen har inget i mot glucomannan heller. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 Först heter talaren Amanda Ek, sedan Amanda Evans... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katerina Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Bluff var ordet. Hela artikeln andas bluff, tonen, hurra-stämningen, ordvalen. Den fjärde bilden är bara för mycket. Även om en ung flicka börjar fasta dvs äta ingenting så tar det flera månader, ibland över ett år att bli av med så mycket fett. Dessutom finns det numera en mycket bra metod - The Fasting Method som går ut på att kombinera näringsrik mat med fasta och kostar inget. Det där var bondfångeri av lägsta sort. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts