Cleppa Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 När man klickar på t ex ett av de senaste inläggen hamnar jag numera i början på tråden istället för vid det aktuella inlägget... Jag får inte heller alla notifieringar... 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Jag är på semester i Portugal ... Så jag har bara telefonen att kolla med... Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cleppa Posted October 3, 2020 Author Share Posted October 3, 2020 11 minuter sedan, Peter B sade: Jag är på semester i Portugal Gottegris.... hoppas du har det bra och njuter! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted October 3, 2020 Share Posted October 3, 2020 Tack! Mmm det är ett fantastiskt land om man gillar sol, bad, vackra kustlinjer och god och billig mat! Kosten blir ju sådär om man ser det från ett LCHF perspektiv ... men det är ju bara 14 dagar. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SGK Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 11 timmar sedan, Peter B sade: Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"? Jamen, toppen! Tänkte inte på att man kan klicka där, jag brukar klicka på rubriken. Du har precis löst problemet för mig! Ha en skön fortsatt semester! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Och var hittar jag klicka på " tids angivelsen" ? Hjääälp! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Och var hittar jag klicka på " tids angivelsen" ? Hjääälp! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted October 4, 2020 Share Posted October 4, 2020 Oj jag hittade, det är ju i anslutning till personnamnet för alla inlägg. (tala inte om för någon att jag missade) 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse-hatten Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 On 2020-10-03 at 22:29, Peter B sade: Jag är på semester i Portugal ... Så jag har bara telefonen att kolla med... Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"? Då hamnar man på sista (senaste) inlägget, inte första olästa. Tidigare kom man till första olästa genom att klicka på rubriken, nu måste man klicka på pricken eller stjärnan bredvid rubriken och på telefonen är det ett precisionsjobb. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 3 timmar sedan, Lasse-hatten sade: Då hamnar man på sista (senaste) inlägget, inte första olästa. Tidigare kom man till första olästa genom att klicka på rubriken, nu måste man klicka på pricken eller stjärnan bredvid rubriken och på telefonen är det ett precisionsjobb. Jag har nog länge varit tvungen att träffa rätt på pricken för att få första olästa. Och jag har stora fumliga fingrar. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kita 202 Posted October 7, 2020 Share Posted October 7, 2020 Jag klickar sen länge alltid på pricken. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts