Gå till innehåll

Forumet beter sig konstigare än någonsin idag...

Recommended Posts

När man klickar på t ex ett av de senaste inläggen hamnar jag numera i början på tråden istället för vid det aktuella inlägget... Jag får inte heller alla notifieringar...

• Gilla 4
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag är på semester i Portugal :)

... Så jag har bara telefonen att kolla med... Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"?

• Gilla 2
Länk till inlägg
11 minuter sedan, Peter B sade:

Gottegris.... hoppas du har det bra och njuter!

• Gilla 1
Länk till inlägg

Tack! Mmm det är ett fantastiskt land om man gillar sol, bad, vackra kustlinjer och god och billig mat!

Kosten blir ju sådär om man ser det från ett LCHF perspektiv ... men det är ju bara 14 dagar. 😉

• Gilla 3
Länk till inlägg
11 timmar sedan, Peter B sade:

Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"?

Jamen, toppen! Tänkte inte på att man kan klicka där, jag brukar klicka på rubriken. Du har precis löst problemet för mig!

Ha en skön fortsatt semester!

• Gilla 1
Länk till inlägg
On 2020-10-03 at 22:29, Peter B sade:

... Så jag har bara telefonen att kolla med... Men visst hamnar man på inlägget ifråga om man klickar på "tids angivelsen"?

Då hamnar man på sista (senaste) inlägget, inte första olästa. Tidigare kom man till första olästa genom att klicka på rubriken, nu måste man klicka på pricken eller stjärnan bredvid rubriken och på telefonen är det ett precisionsjobb. 

• Gilla 1
  • Ledsen 1
Länk till inlägg
3 timmar sedan, Lasse-hatten sade:

Då hamnar man på sista (senaste) inlägget, inte första olästa. Tidigare kom man till första olästa genom att klicka på rubriken, nu måste man klicka på pricken eller stjärnan bredvid rubriken och på telefonen är det ett precisionsjobb. 

Jag har nog länge varit tvungen att träffa rätt på pricken för att få första olästa. Och jag har stora fumliga fingrar. 

• Gilla 1
Länk till inlägg