jesterlchf Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Har just upptäckt att det äntligen kommit en LCHF app till Android, kostar 9.99 kr. Värt att testa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leopold Roos Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Berätta gärna lite om den, vad den innehåller för finesser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valin Posted March 29, 2013 Share Posted March 29, 2013 Skulle gärna se att flera tipsade om LCHF-appar, om det finns några bra? Jag har inte letat så noga, men de jag hittat har varit sådär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cushion Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Den såg inte så upphetsande ut...Sticker i mina ögon som grafisk designer med dess hemska logga och startsida . Men det vore trevligt med en som var en kombinerad recept/matplanerare med en näringsuträknare inbyggt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jesterlchf Posted April 2, 2013 Author Share Posted April 2, 2013 Appen är en renodlad enkel receptapp som även fungerar utmärkt på surfplattor (testat på nya Nexus 7!). Den innhåller lättlagade recept, har provat flera stycken under påskhelgen. ”Fyllda ägghalvor med räkor” blev en hit i hela familjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts