Bengt Nilsson Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Webinar med den 12 oktober med Ewa Meurk Hälsoingenjören, Babben Larsson, Bitten Jonsson, Ann Fernholm, Ulrika Jörgensen, Christine Martin, Milla Martin (2 tim). https://youtu.be/ksq7UJlsJZ8 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniffe Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Bra video, blir att hålla koll på denna kanalen för att se om det kommer mer intressant innehåll. Här är en annan bra video. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katerina Posted October 16, 2020 Share Posted October 16, 2020 Nu har jag tittat. Den var bra. Jag gillar Babben Larsson och visste inte att hon var en så varm anhängare av LCHF. Det var roligt. Hon sa bland annat att det som kännetecknar vårt samhälle är att det går mycket fortare att få hem en pizza än en ambulans. Men nu vet jag inte om man ska skratta eller gråta. 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tureborgaren Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 Alla dagar borde vara sockerfria, tycker jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniffe Posted October 17, 2020 Share Posted October 17, 2020 3 timmar sedan, Tureborgaren sade: Alla dagar borde vara sockerfria, tycker jag. Om vi på något sätt kunde ta bort alla sockerbet/rör odlingar och använda marken till något bättre. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Effie Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 18 timmar sedan, Sniffe sade: Om vi på något sätt kunde ta bort alla sockerbet/rör odlingar och använda marken till något bättre. Socker är väl en av de få produkter där vi är självförsörjande i Sverige? Jag minns att jag tänkte att det var tämligen onödigt, det finns väl bättre saker att odla... 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts