Marita 2020 Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Nu har jag testat i några dagar lchf frukost och lunch. Inte alla dagar.Men för att se skillnaden mellan lchf och vanlig så håller man sig ju mättare med lchf än vanliga. Maken har inte sagt något ännu, han får sitt vanliga. Kommer väl få lite gliringar sen nästa vecka när jag startar upp med strikt. Har inte heller varit sugen på nåt sött dessa dagar. Så de är ju bra. Nu är de bara att köra järnet. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgonsol Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Lycka till! Jag bara tänker appropå det du skrivit i Sötning i te, är din man medveten om ditt sockerberoende? Att du har problem med sötsug? Vad var det som hände som gjorde att du körde ner i sockerfällan efter tre månader? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Marita 2020 Posted November 3, 2020 Author Popular Post Share Posted November 3, 2020 4 minuter sedan, morgonsol sade: Lycka till! Jag bara tänker appropå det du skrivit i Sötning i te, är din man medveten om ditt sockerberoende? Att du har problem med sötsug? Vad var det som hände som gjorde att du körde ner i sockerfällan efter tre månader? maken vet nog inte mitt problem eller oxå förträngt det. Jag har nog påpekade några gånger men lagt ner detta. Att gå tillbaks till godiset var nog att jag blev nyfiken att testa skulle jag tro. Men nu vet jag att jag INTE ska testa sött. Och te utan socker o mjölk tar jag inte . Kan lika gärna vara utan. Har bara druckit te en gång nu de senaste dagarna. Saknar inte te alls. Saft har jag inte druckit på flera dagar. Kört med min soda streamer bara vatten. Och de funkar ju bra. 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 3, 2020 Share Posted November 3, 2020 Håller tummarna för att allt ska funka nästa vecka! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts