elsa88 Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Hej, Jag försöker beställa en GlukoMen LX PLUS ketonmätare via kostdoktorn men då det inte var så många lansetter och teststickor med i erbjudandet tänkte jag beställa några extra lansetter och teststickor. På sidan som man länkas vidare till finns det massor med olika produkter och jag är rädd för att jag ska välja fel. Finns det någon snäll själ som har koll på vad produkterna heter och vad jag ska välja?? Tacksam för hjälp! /E Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Eenfeldt Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Hej Elsa! Här finns direktlänkar till rätt teststickor och lansetter: http://www.kostdoktorn.se/keton-och-blodsockermatare/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Hej! Jag tycker att själva mätaren och blodsockerstickorna är helt OK att beställa via kostdoktorns länk och stödja hans verksamhet...men ketosstickorna är horribelt dyra hos Menarini (260 kronor) , beställ istället från Tyskland (150 kronor) på länken nedan, det har jag gjort, kommer på några dagar, frakten kostar lite mer så beställ flera förpackningar samtidigt. Meine-onllineapo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cushion Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Hej! Jag tycker att själva mätaren och blodsockerstickorna är helt OK att beställa via kostdoktorns länk och stödja hans verksamhet...men ketosstickorna är horribelt dyra hos Menarini (260 kronor) , beställ istället från Tyskland (150 kronor) på länken nedan, det har jag gjort, kommer på några dagar, frakten kostar lite mer så beställ flera förpackningar samtidigt. Meine-onllineapo Tack för länken. Ska ta mig en titt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts