Popular Post annakarin Posted November 18, 2020 Popular Post Share Posted November 18, 2020 Hej. Jag har nu kört utmaningen en vecka och noga följt recepten och det betalar sig Jag är ju fortfarande i viktfasen - jag vill alltså se någon förändring på vågen ( jag vet man ska mäta ) jag kan inte riktigt hålla mig ifrån den. -4,2 kg på en vecka ...tanken är svindlande , får ta ner mig själv på jorden och påminna om att det är mycket vätska, jag har blivit en toa -tant som har full koll på vart de ligger Men det gör inget , nog tycker jag att den här tanten smalnat av något, särskilt när jag lägger ifrån mig glasögonen när jag tittar i spegeln så nog ser man figuren eller har jag hallucinationer ? Önsketänkande ? Dom bulliga volangerna ska så småningom bli till spetsar och sen kanske bara lite kantband , vem vet ?? 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 Vad kul! Glöm inte dokumentera med måttband också - det kommer tider när vikten stannar till men måtten kan fortsätta förändras. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted November 20, 2020 Share Posted November 20, 2020 Härligt! Hör av dig med nya rapporter! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts