lpa63 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Hej.. Någon som vet om det finns Fiberhusk på Gran Canaria?? Hoppas på svar Tack på Förhand.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stroker49 Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Bor du där? Det finns ju lufttorkad skinka, oliver, rött vin , god ost, kanin, vad skall du med fiberhusk till? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anina Posted March 31, 2013 Share Posted March 31, 2013 Beroende på vad det är du ska "laga" "baka" KAN det rena fröet ha samma effekt. Det borde gå lättare att få tag på. http://www.risenta.se/sv/Vara_produkter/Psylliumfro/ latinska namnet Plantago psyllium Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cushion Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Kan inte påminna mig att jag stött på det i vanliga butiker. Men på marknader så bör du kunna hitta det. Det beror lite vart du ska åka/bo om du kan ta dig till en större affär. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebecka Posted April 2, 2013 Share Posted April 2, 2013 Jag såg ingen fiberhusk på alla "supermarkets". Var dock inte i någon större butik, fanns ingen i min närhet. Ta med en påse? :-) Jag åt frukost-paprika en hel vecka ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiaM Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Ta med en sån där mindre påse om du reser härifrån. Oöppnad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elja Posted September 13, 2013 Share Posted September 13, 2013 Jag har inte hittat fiberhusk i Spanien (fastlandet iofs). Varken hälsokost, stormarknader eller nordeuropieka butiker. Brukar be folk köpa med sig, det väger ju nästan inget och går inte åt så mkt. Inte så mkt till hjälp kanske och du kanske bara skulle till Gran Canaria tillfälligt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts