tomha Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Efter dryga nio månader i ketos har det varit jul. Jul med massa godis, bröd och kakor. Det var gott. undrar hur svårt det blir att gå tillbaka till lågkolhydratmat. hoppas det inte tar de vanliga 6 månaderna. Önska mig lycka till. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Lycka till ... Det kommer nog gå betydligt fortare. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 On 2020-12-26 at 18:11, tomha sade: Efter dryga nio månader i ketos har det varit jul. Jul med massa godis, bröd och kakor. Det var gott. undrar hur svårt det blir att gå tillbaka till lågkolhydratmat. hoppas det inte tar de vanliga 6 månaderna. Önska mig lycka till. Det är det här som är sååå lustigt.. för mig är julmaten främst LCHF, dvs en massa fett-stin, lax- och sill-stin mat.. på gränsen till kött/fisk-stin mat! Dvs den tid på året där man får lov att äta en massa fett kött/fisk.. tillomed grisfötter. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts