Tr0llet Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Tack. Men det ska vara ljudbok och finnas på Storytel. En bok som dessutom till innehållet ska vara lite mera avancerad. Jag har liksom grunderna på koll. Jag ska lyssna på den där podden som @Erik 22 (visst var det du, Erik) tipsade om i min dagbok. Den som handlar om biohacking. Ska skaffa mig sån kunskap att ingen diabetesskötare som hänvisar till kostcirkeln kommer att kunna utmana mig kunskapsmässigt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgonsol Posted January 12, 2021 Share Posted January 12, 2021 Jag hittar Martina Johanssons Keto-bok på storytel. Är det rätt nivå? I övrigt hade jag kollat på de boktips som finns på forumet för att sedan kolla om de finns som ljudbok. Lycka till! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniffe Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 Kanske någon av dessa intresserar dig? https://www.storytel.com/se/sv/books/1491912-Keto-Mastery--Follow-the-Advanced-Ketogenic--Low-Carbohydrate-Diet-That-Many-Top-Performing-Men-and-Women-Athletes-Have-Used-For-Reaching-Peak-Performance--By-Following-This-Complete-Dieting-Guide- https://poddtoppen.se/podcast/1485112775/ketopodden 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 7 timmar sedan, morgonsol sade: Jag hittar Martina Johanssons Keto-bok på storytel. Är det rätt nivå? I övrigt hade jag kollat på de boktips som finns på forumet för att sedan kolla om de finns som ljudbok. Lycka till! Den har jag i pappersform. Den är bra men, som de flesta böcker, rätt basic så nybörjare hänger med. Blev lite besviken, hade nog trott att den skulle vara mer djuplodande i vad som händer i kroppen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tr0llet Posted January 13, 2021 Author Share Posted January 13, 2021 Tack för tipsen. Ska kolla in varenda en! Återkommer med åsikter om dem Hit med flera tips, bara! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgonsol Posted January 13, 2021 Share Posted January 13, 2021 @Tr0llet Jag trodde inte den fanns som ljudbok, men det gör den. 'The Case for Keto' av Gary Taubes borde vara ganska djupgående. Finns hos Audible, en del av Amazon verkar det som. Aktuellt att prova deras gratisperiod om 30-dagar kanske? Det verkar som att man kan få två böcker gratis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tr0llet Posted January 13, 2021 Author Share Posted January 13, 2021 4 timmar sedan, morgonsol sade: @Tr0llet Jag trodde inte den fanns som ljudbok, men det gör den. 'The Case for Keto' av Gary Taubes borde vara ganska djupgående. Finns hos Audible, en del av Amazon verkar det som. Aktuellt att prova deras gratisperiod om 30-dagar kanske? Det verkar som att man kan få två böcker gratis. Jag hade glömt Taubes bok! Den kanske skulle löna sig att läsa Tack! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts