Pia Christensen Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Jag tänker göra lite matlådor i helgen, jag gillar blomkålsris kan man lägga ner det fryst som det är i lådorna och värma tillsammans med exvis kycklinggryta. Tycker att det borde gå men vore kul o höra om någon testat. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Jag skulle sätta på att det går, men har inte provat själv. Hoppas någon annan har! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tr0llet Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Jag har inte kokat mitt blomkålsris. Tycker det är tillräckligt då man värmer det i micron. Råriven blomkål går väl åtminstone att frysa? 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pia Christensen Posted February 19, 2021 Author Share Posted February 19, 2021 Ja det går jättebra, då gör jag så, lägger lite i varje låda och fyller på med nåt smaskigt, så värmer jag allt i micron sedan! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts