Melliz Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Hej alla underbara människor! Skrev ut denna tråd för ett tag sen. Men undrar om det är någon som bor i göteborg eller ska förbi göteborg på hemvägen efter kryssningen samma dag som har två platser över!? Vi är två tjejer som ska med och självklart hjälper vi till med bensin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina63 Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Hur gick det med intervjuerna du skulle göra? Ska jag ta med mina provresultat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Melliz Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Hur gick det med intervjuerna du skulle göra? Ska jag ta med mina provresultat? Hej! jag kommer inte att göra några intervjuer nu då jag har rätt så mycket material samlat. Men du kan gärna ta med provresultat om du vill så kan jag ha med det i arbetet också. mvh Emelie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts