Kerstin Skrup Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Hej, jag har nu ätit strikt LCHF i över 10 dagar och mår mycket bra på det. Jag har använt mig av era recept men jag vill kunna komponera ihop själv och undrar hur jag ska kunna räkna ut på ett enkelt sätt att måltiden blir strikt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattuggla Posted March 3, 2021 Share Posted March 3, 2021 Hej, jag brukar använda Kostbevakningen, men du kanske får fler tips. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kerstin Skrup Posted March 7, 2021 Author Share Posted March 7, 2021 Tack för tipset. Kostbevakningen fungerar jättebra 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mia64 Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 Hej Vad är kostbevakningen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattuggla Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Googla kostbevakningen så kommer du dit (och det är ett hjälpmedel för att regga maten du äter) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts