Kristin Hovensjö Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 Känns att när jag kör med lchf och 16:8 får jag inte längre bloddippar längre och har inte heller så stort su efter socker. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 12, 2021 Share Posted March 12, 2021 35 minuter sedan, Kristin Hovensjö sade: Känns att när jag kör med lchf och 16:8 får jag inte längre bloddippar längre och har inte heller så stort su efter socker. Det är en rätt vanlig biverkan, iallafall efter några veckor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristin Hovensjö Posted March 12, 2021 Author Share Posted March 12, 2021 Ja så skönt kört nu i några veckor 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted March 14, 2021 Share Posted March 14, 2021 On 2021-03-13 at 00:12, Kristin Hovensjö sade: Ja så skönt kört nu i några veckor Prexis, det är budskapet vi främst vill framföra på det här forumet! Dvs ät riktig mat.. gärna med inriktning mot LCHF, så kan det hampa sig att man hamnar i ett tillstånd liknande 16:8, på grund av att man får låta aptitregleringen sköta matintaget/planeringen/inköpen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts