kickilotta Posted March 20, 2021 Share Posted March 20, 2021 3 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kickilotta Posted March 21, 2021 Author Share Posted March 21, 2021 - Har någon tittat på filmen? - Kommentera gärna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katerina Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 Japp, nu har jag tittat och skrattat så att jag grät. Humor är ett fantastiskt verktyg för att belysa och ta udden av saker som människor kan vara rädda för. Jag misstänker att många är rädda eller osäkra över eller inte vågar att bryta mot de råden man får från myndigheter angående vad som anses vara det korrekta sättet att äta på. Tom Naughton förklarar mycket bra varför man ska alltid ifrågasätta råd som inte fungerar i praktiken. ALLTID. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted March 26, 2021 Share Posted March 26, 2021 Herrejösses! Vilken underbar presentation!! Och vad allmängiltigt det är att alltid ifrågasätta råd som inte fungerar i praktiken! Och alla här i forumet (och i FB-grupper osv), We have the Wisdom of the Crowds! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts