Popular Post Annika Rane Posted March 28, 2021 Popular Post Share Posted March 28, 2021 Inne på femte året som redaktör och ansvarig för svenska Diet Doctor är det dags att tacka för mig. Allt har sin tid och nu är det läge för mig att gå vidare mot nya äventyr. Min kontakt med "Kostdoktorn" började här på forumet och det ligger mig därför mycket varmt om hjärtat. Jag var en av de första som blev medlem i december 2012, när forumet lanserades. Namnet var då Lilla Anna. Sommaren 2014 utbildade jag mig till kostrådgivare, hösten 2014 blev jag moderator här på forumet och kort därefter började jag översätta framgångshistorier till Kostdoktorns blogg, på frilansbasis. Sommaren 2016 fick jag erbjudande om att börja jobba heltid och släppte utan tvekan mitt ”tidigare liv”, som lärare och förskolechef, för att börja arbeta med detta spännande företag. Mycket har hänt under dessa 4,5 år. Från under tio anställda på ett kontorshotell i Stockholm, till närmare 60 medarbetare från över 20 länder, i egna lokaler i två plan. Vi har bytt namn från Kostdoktorn till Diet Doctor och vi har byggt upp en spansk sajt. Vi har genomfört vår egen konferens, LCHF2019. De då knappt 10 000 medlemmarna närmar sig nu 85 000, totalt. På den svenska sajten har vi precis passerat milstolpen 10 000 DD+-medlemmar. Företaget växer och frodas, med recept, veckomenyer, appar och planeringsverktyg, vid sidan om kärnan av evidensbaserade guider och inspirerande videomaterial. Bloggen är sajtens puls, med nyheter och gästskribenter. Jag är oerhört tacksam över att ha varit med på denna spännande resa. Efter 30 mars kommer jag att finnas kvar på forumet som vanlig medlem, men avslutar mitt uppdrag som moderator och administratör i och med att min anställning upphör. Mitt intresse för kost och hälsa är fortfarande minst lika stort, jag kommer definitivt att titta in här ibland. Stort TACK, stammisar, moderatorer och alla forumbesökare, för de här fina åren! 19 8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kjell Granelli Posted March 28, 2021 Popular Post Share Posted March 28, 2021 Men då säger vi välkommen tillbaka till Lilla Anna! 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter B Posted March 28, 2021 Share Posted March 28, 2021 Du är bäst Annika!!! Lycka till med jobbet! 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariaF Posted March 30, 2021 Share Posted March 30, 2021 Vilken spännande resa du varit med om, @Annika Rane! Lycka till med nya utmaningar! Och härligt att du vill fortsätta hänga med oss här! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y62 Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Lycka till! 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ethel Loberg Posted April 11, 2021 Share Posted April 11, 2021 Nu äntligen kom jag in på Forumet, är jättelänge sen jag skrev här och nu använder jag telefonen i stället för datorn, där dög inte min gamla inloggning utan jag fick starta nytt. Men nu så, vill så klart tala om att jag kommer att sakna Annika Ranes goda inlägg här i vått och torrt men Du lovar ju att visa Dig här ibland i andra sammanhang. Det tackar vi för 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts