Svettigochfet Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 Är och hälsar på min mor, har ätit ganska strikt lchf i 3veckor, mätte fasteblodsocker i morse. 7.0 och igår kväll 5.6. Har misstänkt att jag ev har prediabets, därav började jag med lchf. Har nu själv beställd en blodsocker/ketonmätare för att se hur allt ligger till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kickilotta Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 Gå med i FB gruppen Smarta Diabetiker. - Alla är välkomna där - man behöver inte ha diagnosen diabetes. - Det finns massor med kunskap och man kan få råd av vänliga människor. - De som är medlemmar är vanligt folk och också andra med sjukvårdsutbildning. Otroligt mycket erfarenhet och stor empati och kunskap. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svettigochfet Posted April 2, 2021 Author Share Posted April 2, 2021 Tack för tipset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts