Smilla Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Hej! Tänkte köra igång ordentligt imorgon och vill gärna att några hakar på tråden för pepp, stöd, råd och diverse Några som vill med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaretha Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Har hållt på i flera år inte gått ner mycket i vikt men var på v-centralen i dag hos diabetes sköterskan. Mina värden var jätte bra blodtryck 120 genom 80 långtidssocker 42 men vikten alldeles för hög men jag slipper medecinera och det är viktigt för mig. Jag är gärna med på den här tråden om vi kanske kan hjälpa varandra föresten välkommen hit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Granelli Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Välkommen hit Smilla och lycka till! Skriv och berätta hur det går för dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Berglund Posted April 12, 2013 Share Posted April 12, 2013 Behöver nog inte så mycket pepp själv, men hjälper gärna till att peppa där det behövs ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ami Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Ja är med så klart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meggieforssander Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Hej Smilla och välkommen hit!Jag har varit igång i 17 dagar nu, men vill gärna vara med och heja och peppa! Skriv gärna hur det går för dig så hjälps vi åt, ensam är aldrig stark! Kram till dig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ljusblo Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Kan ju börja med att berätta att detta inte är någon hemsk upplevelse du kommer möta... Jag njuter dagligen... Pepp kan vara trevligt i och för sig så vi får väl se vad vi kan göra. Om jag fick tillbaka mitt sötsug, vilket säkert inte kommer att hända, så skulle jag klistra upp gänget från livsmedelsverket (Rössner, Marcus, Hellenius) på kylskåpsdörren, så finns det inte en chans i världen att jag skulle äta fel. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts