brida Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Vet inte om jag skrev på fel ställe förut i forumet. Tar det igen.Någon som är allergisk mot olivolja och har testad D-vitaminerna som doc Andreas rekommenderar? De är ju upplösta i olivolja för bästa upptag. Någon som annars har tips på lika bra produkt? Mvh brida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp Posted April 10, 2013 Share Posted April 10, 2013 Vet inte om jag skrev på fel ställe förut i forumet. Tar det igen. Någon som är allergisk mot olivolja och har testad D-vitaminerna som doc Andreas rekommenderar? De är ju upplösta i olivolja för bästa upptag. Någon som annars har tips på lika bra produkt? Mvh brida Har du konstaterad allergi mot olivolja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
brida Posted April 10, 2013 Author Share Posted April 10, 2013 Hej! Ja. jag har konstaterad allergi mot stenfrukt, nötter, mandel, kokos, citrus, vitlök, kiwi, viss melon mm. Blir mer och mer. För ett par månader sedan blev jag överkänslig mot gurka! Jag som inte trodde man kunde vara överkänslig mot något som mest innehåller vatten.(Tar alltid bort skalet) Har du konstaterad allergi mot olivolja? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts